Seuraan yritykseni toiminnan laatua itsearvioinnilla sekä kysymällä palautetta asiakkailta suullisesti jokaisen hoidon jälkeen sekä ajanvarauksen sähköisellä palautelomakkeella.
Päivitän säännöllisesti viestintäkanaviani, jotta ne ovat ajan tasalla ja selkokieliset, helposti saatavilla asiakkailleni.
Seuraan ja raportoin yritykseni laadusta vuosittain toimintasuunnitelmassani viranomaisille ja muille sidosryhmille.
Laatu näkyy jatkuvasti myös sosiaalisen median kanavissani sekä
yritysyhteistyössä, kun tuon esiin onnistumisia ja asiakaspalautteita. Kerron osaamisestani ja ammattitaitoni kehittämisestä sekä yritykseni arvoista ja missiosta.
Taustalla on huolellisen asiakashankinnan ja hoitosuunnitelman prosessi.
Kohtaan jokaisen asiakkaan yksilöllisesti ja läsnäolevasti keskustellen.
Teemme hoitosuunnitelman, jossa tarkastellaan niin lähtötilannetta kuin hoidon vaikutusta, kun potilas on lähdössä esimerkiksi kipumittareilla, liikelaajuustestauksilla tai avoimella palautteella.
Päivitetty 19.6.2024